Forum Replies Created

Page 2 of 3
  • ghost

    Member
    13. februára 2009 at 11:52 in reply to: Tržnica

    L – Stříbrnické značky

    MArkenzeichen auf Silber
    Author : Jan Diviš
    Published by Artia 1976
    PDF Format, 248 pages
    Size : 7,7 MB

    http://rapidshare.com/files/5021841/Markenzeichen_Silber.rar.htmlNo password.

  • ghost

    Member
    28. decembra 2008 at 11:20 in reply to: Tržnica

    L – Semizemní stavby

    Earthbag Building: The Tools, Tricks and Techniques
    Author : Kaki Hunter, Donald Kiffmeyerm
    Published by New Society Publishers 2004
    ISBN : 0865715076
    PDF Format, 281 pages
    Size : 18912 KB

    http://rapidshare.com/files/176850992/EartBuildThTooTrickandTech.rar
    30. 10. 2009
    http://rapidshare.com/files/292214934/0-86571-507-6_sacrFX.rar
    http://www.easy-share.com/1908107854/0-86571-507-6_sacrFX.rar
    http://hotfile.com/dl/14723451/a13869f/0-86571-507-6_sacrFX.rar.html
    No password.

  • ghost

    Member
    28. decembra 2008 at 11:15 in reply to: Tržnica

    L – Building Failures: Diagnosis and Avoidance

    Author : W.H. Ransom
    Published by Spon Press 1987
    ISBN : 0419142703
    PDF Format, 199 pages
    Size : 6489 KB

    http://rapidshare.com/files/176926464/BuilFailDiagnandAvo.rar No password.

  • ghost

    Member
    28. decembra 2008 at 10:37 in reply to: Tržnica

    L – Conservation of Ruins

    Author : John Ashurst
    Published by Butterworth-Heineman 2006
    ISBN : 0750664290
    PDF Format, 389 pages
    Size : 23754 KB

    asomtam, Ut 21. Apr. 2009
    http://download.sk.hellshare.com/conservation-of-ruins.pdf/295537
    http://rapidshare.com/files/223904185/Conservation_of_Ruins.pdfNo password.

  • ghost

    Member
    28. decembra 2008 at 10:32 in reply to: Tržnica

    L – Conservation of Historic Buildings

    Author : Bernard Feilden
    Published by Architectural Press 2003
    ISBN : 0750658630
    PDF Format, 403 pages
    Size : 5859 KB
    asomtam, Ut 21. Apr. 2009
    http://rapidshare.com/files/223922818/Conservation_of_Historic_Buildings.pdfNo password.

  • ghost

    Member
    28. decembra 2008 at 10:09 in reply to: Tržnica

    L – The Green House

    Author : Alanna Stang, Christopher Hawthorne
    Published by Princeton Architectural Press 2005
    ISBN : 1-56898-481-2
    .JPG Format, 193 pages
    Size : 102 Mb

    http://depositfiles.com/files/dm62zhhbkNo password.

    Vše dobré v roce 2009.

  • ghost

    Member
    1. decembra 2008 at 13:34 in reply to: Stare fotky – poznate kde to je ?

    Na čí straně je pravda dnes posoudí má maličkost.

    SRPEN 1968 V LIBERCI

    V samotném Liberci zanechala internacionální pomoc velkou spoušť – devět mrtvých, pětačyřicet těžce a lehce zraněných osob. Navíc jeden pobořený dům vedle radnice, do kterého najel tank.
    Nejprve najel tank do podloubí domu (dnes Hotel Radnice) na náměstí Dr. E. Beneše, kde porazil tři sloupy. Dva úplně a jeden narušil. I tak byly následky tragické, zasypalo to zde mnoho lidí, několik jich bylo těžce zraněno. Není pravda,že tank zbořil dům, nebo dokonce domy. A teprve při couvání ze sutin tentýž tank narazil do tří přivolaných sanitek.
    Za autora unikátních fotografie je považován známý liberecký fotograf Václav Toužimský.

    Zdroj: Národní archiv Praha.

  • ghost

    Member
    30. novembra 2008 at 12:23 in reply to: Tržnica

    L – Historický slovník šamanizmu


    HARVEY, G.: Historical Dictionary of Shamanism
    1,2 MB
    PDF Format, 328 pages
    Publisher: The Scarecrow Press, Inc. 2007
    Language: EN
    ISBN: 0810857987
    http://depositfiles.com/files/j3gl149bjNo pass.

    Dík za dík Sašo. Šamanizmus pro menežment našeho portálu.

  • ghost

    Member
    21. novembra 2008 at 14:04 in reply to: Tržnica

    L – URBANISTIKA

    LANG, J.: Urban Design: A typology of Procedures and Products.

    16.77 MB
    400 pages
    Publisher: Architectural Press 2005
    Language: EN
    ASIN: B0014JR66M
    http://rapidshare.com/files/144752243/0750666285.rarNo pass.

    CUESTA, R.-SARRIS, Ch.-SIGNORETTA, P.: Urban Design: Method and Techniques

    5.13 MB
    195 pages
    Publisher: Butterworth-Heinemann 1999
    Language: EN
    ISBN: 978-0750641029
    http://rapidshare.com/files/145023374/0750641029.rarNo pass.

    MOUGHTIN, C.-SHIRLEY, P.-MOUGHTIN, J.C.: Urban Design: Green Dimensions (Second Edition)

    9.15 MB
    272 Seiten
    Publisher: Architectural Press 2005
    Language: EN
    ISBN: 978-0750662079
    http://rapidshare.com/files/144752180/0750662077.rarNo pass.

    MOUGHTIN, C.-TIESDELL, S.-OC, T.: Urban Design: Ornament and Decoration

    3.84 MB
    146 Seiten
    Publisher: Architectural Press; Auflage: 2 Sub (Oktober 1999)
    Language: EN
    ISBN: 978-0750642736
    http://rapidshare.com/files/144739820/0750642734.rarNo pass.

    Tak tedy nevím zda to někomu na něco bude. Snad se nebojíte napsat – běž s tím do háje.

  • ghost

    Member
    15. novembra 2008 at 18:10 in reply to: Tržnica

    Tady má troška do mlýna.

    L-Comfort and Energy


    Author : C. Gallo, Marco Sala, A. A. M. Sayigh
    Published by Pergamon Press Inc. 1998
    ISBN : 008043004X
    PDF Format, 241 pages
    Original File Size : 13689 KB
    Compressed File Size : 12569 KB
    http://rapidshare.com/files/163482076/Architecture_-_Comfort_and_Energy.rar No password.

    L – Building Without Borders: Sustainable Construction for the Global Village Information

    Author : Joe Kennedy Published by New Society Publishers 2004
    ISBN : 0865714819
    PDF Format, 273 pages
    Original File Size : 5931 KB
    Compressed File Size : 5583 KB
    http://rapidshare.com/files/160203957/Building_Without_Borders.rar No password.

  • ghost

    Member
    6. septembra 2008 at 9:30 in reply to: Budeme maturovať z Lásky?

    Kdokoli si představuje, že všechny plody dozrávají současně s jahodami, neví nic o hroznech.
    Paracelsus
    Universita sanace lidské duše
    Část první – Sebeláska

    Zatímco nikdo nic nenamítá proti aplikaci pojmu lásky na objekty různého druhu, je rozšířeno přesvědčení, že je ctnostné milovat druhé, ale milovat sebe sama je hříšné. Předpokládá se, že pokud miluji sám sebe, nemiluji jiné, že sebeláska je totéž co sobeckost. Tento názor v západním myšlení má dlouhou tradici. Kalvín hovoří o sebelásce jako o “morové ráně”. Freud mluví o sebelásce v psychiatrických termínech, ale pokud jde o hodnotu sebelásky, shoduje se s Kalvínem. Pro něho je sebeláska totožná s narcismem, s obrácením libida k vlastní osobě. Narcismus je nejranější stadium lidského vývoje, a kdo se v pozdějším životě k tomuto narcistickému stadiu vrátil, je neschopen lásky; v extrémních případech je choromyslný. Freud vidí v lásce projev libida, které se obrací buď směrem k jiným – jako láska, nebo směrem k vlastní osobě – jako sebeláska. Láska a sebeláska se tak vzájemně vylučují v tom smyslu, že čím víc je jednoho, tím méně je druhého. Je-li sebeláska špatná, vyplývá z toho, že nesobeckost je ctností.

    Vyvstávají tyto otázky: potvrzuje psychologické pozorování tezi, že je základní rozpor mezi láskou k sobě a láskou k jiným? Je láska k sobě stejný jev jako sobeckost, či jsou to jevy opačné? Dále: je sobeckost moderního člověka skutečně náklonnost k sobě samému jako k osobnosti, která má všechny své rozumové, citové a smyslové schopnosti? Nestale se “člověk” přívěskem své společensko-ekonomické role? Je jeho sobeckost totožná se sebeláskou, nebo nevzniká snad právě tím, že mu sebeláska chybí?

    Dříve než začneme diskusi o psychologických stránkách sobeckosti a sebelásky, je třeba zdůraznit nelogičnosti představy, že se láska k druhým a láska k sobě vzájemně vylučují. Je-li ctností milovat bližního jako lidskou bytost, musí též být ctností – a ne neřestí – milovat sám sebe, protože i já jsem lidská bytost. Není žádný pojem člověka, který by nezahrnoval i mě. učení, které takové vyloučení proklamuje, dokazuje jen, že je vnitřně rozporná. Idea vyjádřená biblickým “miluj svého bližního tak,jako miluješ sám sebe” implikuje, že úcta k vlastní celosti a jedinečnosti, láska k sobě a pochopení sebe samého nemohou být odděleny od úcty a lásky k druhému člověku, od pochopení druhého člověka. Láska k sobě samému je nerozlučně spjata s láskou ke každé jiné bytosti.

    Došli jsme k základním psychologickým předpokladům, na nichž je vybudována naše argumentace: nejen jiní, ale také my sami jsme “objektem” svých citů, názorů; náš postoj k jiným a k sobě samým není nijak kontradiktorní, ale je v podstatě konjunktivní. Láska k jiným a láska k sobě nejsou alternativy. U všech těch, kteří jsou schopni milovat druhé, najde se i láskyplný postoj k sobě. láska je v zásadě nedělitelná, pokud jde o vztah mezi “objekty” a vlastní osobou. Pravá láska je výrazem tvůrčí síly a zahrnuje péči, úctu, odpovědnost a poznání. Není to “pohnutí” ve smyslu “být někým pohnut”, ale aktivní úsilí o štěstí milované osoby, které má své kořeny v naší schopnosti milovat.

    Milovat někoho je aktualizace a koncentrace síly k lásce. Základní přitakání obsažené v lásce směřuje k milovanému člověku jako vtělení základně lidských vlastností. Láska k jednomu člověku zahrnuje lásku k člověku jako takovému. “Dělba práce”, jak to nazývá W. James, podle níž někdo miluje svou rodinu, ale nemá cit pro “cizí”, je znamením neschopnosti milovat. Láska k člověku není, jak se často předpokládá, abstrakcí, která se dostaví až po prožití lásky k určitému člověku, ale je jejím předpokladem, i když ji geneticky nabýváme tím, že milujeme určité jednotlivce.

    Proto má vlastní já musí být předmětem mé lásky stejně jako jiní lidé. Kladný postoj k vlastnímu životu, štěstí, růstu, svobodě má své kořeny ve schopnosti k lásce, tj. v péči, úctě, odpovědnosti a znalosti. Je-li člověk schopen tvůrčí lásky, miluje i sebe; může-li milovat jen jiné, nemůže milovat vůbec.

    Připustíme-li, že láska k sobě a jiným jsou v zásadě konjunktivní, jak vysvětlit sobeckost, který vylučuje každou pravou účast s jinými? Sobecký člověk se zajímá jen o sebe, chce vše pro sebe, necítí radost, když dává, jen když bere. Na vnější svět pohlíží z hlediska toho, co může z něho vyzískat; chybí mu zájem o potřeby druhých a úcta k jejich celosti a důstojnosti. Neumí vidět nic než sebe; posuzuje všechny a všechno z hlediska užitku, který z nich může mít; je od základu neschopen milovat. Nedokazuje to, že náklonnost k jiným a náklonnost k sobě jsou nevyhnutelné alternativy? Bylo by to tak, kdyby sobeckost a sebeláska byly totéž. Ale právě v tomto předpokladu je klam, který vedl k tolika mylným závěrům v naší otázce. Sobeckost a sebeláska zdaleka nejsou totéž, naopak, jsou to protiklady. Sobecký člověk se nemiluje příliš, ale příliš málo; ve skutečnosti se nenávidí. Tento nedostatek něžnosti k sobě samému a péče o sebe samého, který je jen jedním z výrazů jeho nedostatku tvůrčí síly, působí, že se cítí nicotný a zklamaný. Je proto nutně nešťastný a úzkostlivě se snaží urvat ze života uspokojení, v jehož dosažení si sám brání. Zdá se, že příliš pečuje o sebe, ale ve skutečnosti se jen neúspěšně pokouší zakrývat, že o své skutečné já nepečuje. Freud tvrdí, že sobecký člověk je narcistický, jako by odňal svou lásku druhým a obrátil ji proti sobě. Je pravda, že sobecký člověk je neschopen milovat, ale není ani schopen milovat sám sebe.

    Je snadnější pochopit sobeckost srovnáním s uchvatitelskou náklonností k jiným, jak ji najdeme například u přepečlivé matky. Zatímco vědomě věří, že má své dítě zvláště ráda, ve skutečnosti chová hluboce potlačené nepřátelství k předmětu své náklonnosti. Stará se příliš o dítě ne proto, že je miluje příliš, ale proto, že musí kompenzovat svou neschopnost milovat je vůbec.

    Tato teorie sobeckosti je potvrzena psychoanalytickou zkušeností s neurotickou “nesobeckostí”, symptomem neurózy, který byl často pozorován u lidí, jimž obvykle nevadí tento symptom, nýbrž jiné, s ním spojené, jako deprese, únava, neschopnost k práci, neúspěchy v lásce… Nejenže nesobeckost se nepociťuje jako “symptom”, je to často jediný spásný rys charakteru, jímž se lidé pyšní. “Nesobecký” člověk “nechce nic pro sebe”, “žije pro druhé”, je hrdý na to, že sám sebe nepovažuje za důležitého. Nechápe, jak se může stát, že přes svou nesobeckosti je nešťastný a že jeho vztah k nejbližším je neuspokojivý. Analytická práce ukazuje, že jeho nesobeckost není něco, co by stále vedle jeho ostatních symptomů, ale je jedním, ve skutečnosti často nejdůležitějším z nich; že jeho schopnost k lásce a jakékoli radosti je ochromena, že je pln nepřátelství k životu a že se za fasádou nesobeckosti skrývá subtilní, ale proto o nic méně intenzivní připoutanost a soustředěnost k vlastní osobě. Takového člověka lze vyléčit jen tehdy, když se jeho nesobeckost také interpretuje jako symptom, aby bylo možnost napravit jeho nedostatek tvůrčí síly, který je kořenem jeho nesobeckosti i ostatních potíží.

    Povaha nesobeckosti je zvláště zjevná v působení na jiném, v našem kulturním okruhu nejčastěji ve vlivu, který má “nesobecká” matka na své děti. Věří, že její nesobeckost dětem ukáže, co znamená být milován, a že se tím samy naučí milovat. Její nesobeckost ale vůbec nepůsobí tak, jak očekává. Děti nemají šťastný vzhled lidí, kteří jsou si jisti láskou; jsou plny úzkosti, napětí, bojí se, že matka nebude schvalovat, co dělají, úzkostlivě se snaží naplnit její očekávání. Obvykle jsou dotčeny matčiným skrytým nepřátelství k životu, jež spíše cítí, než chápou a postupně toto nepřátelství proniká i do nich. Vcelku se působení “nesobecké” matky příliš neliší od působení matky sobecké, často je horší, protože nesobeckost matky dětem brání, aby ji kritizovaly. Jsou zavázány, aby ji nezklamaly, učí se pod maskou ctnosti nechuti k životu. Nic nemůže dát dítěti lepší zkušenost skutečné lásky, radosti, štěstí, než být milován matkou, která miluje sama sebe.

    Myšlenky o sebelásce nelze shrnout lépe než citátem z Mistra Eckharta: “Miluješ-li sebe, miluješ každého jiného jako sebe. Pokud budeš milovat někoho jiného méně než sebe, nepodaří se ti skutečně milovat sebe samého, ale když miluješ všechny stejně, včetně sebe, budeš je milovat jako jednu osobu, a tato osoba je i bůh i člověk. A tak ten je velký a spravedlivý, kdo tím, že miluje sebe, miluje stejně všechny ostatní lidi.”

    z knihy E. Fromm – Umění milovat

  • ghost

    Member
    28. februára 2008 at 8:40 in reply to: K A V I A R E Ň

    Jo pánové, tak v tomhle jste skutečně pozadu. Takhte to ve světě fičí, taky v českém pohraničí.
    Líbí se vám skalní města…..no problems.

    SKALNÍ MĚSTA ČESKÁ REPUBLIKA (CZ)
    Skalní města jsou svým rozsahem a obsahem unikátním multimediálním turistickým průvodcem po nejkrásnějších skalních městech České republiky. Patříte mezi milovníky pískovcových skalních měst, bizarních sklaních útvarů a skalních hrádků? Obdivujete výhled ze sklaních vyhlídek či mistrovská díla vytesaná do skal? Potom neváhejte a vydejte se za putováním po malebných i tajemných zákoutích sklaních měst.

    CD-ROM obsahuje:
    – téměř 700 stran plných zajímavých informací v textech ke každé lokalitě
    – více než 1100 kvalitních fotografií
    – více než 170 nejkrásnějších lokalit
    – skalní města Českého ráje (Prachovské skály, Hruboskalsko, Maloskalsko, Příhrazské skalní město…..)
    – oblast Teplicko-Adršpašských skal a Broumovských stěn
    – oblast Českosaského Švýcarska (Jetřichovské stěny, Hřensko, Kyjovské údolí……)
    – ostatní skalní lokality a kamenné zajímavosti
    – nejzajímavější geologické unikáty (Panská skála, Vrkoč, Zlatý vrch……)
    – výběr deseti nejatraktivnějších lokalit
    – rozsáhlý fotovýběr (výběr lokality podle fotografií)
    – abecední a oblastní rejstříky pro snadné vyhledávání
    – tématické rejstříky (skalní hrady a vyhlídky)
    – informace potřebné pro turustiku, cykloturistiku a mototuristiku
    Sys.pož.: Windows 95/98/2000/NT/XP, CD-ROM mechanika, zvuková karta,
    rozlišení: 800 x 600 a vyšší
    velikost:476:80 MB

    Zapotřebí je nedávat přímé linky!!

    za pozornost.

  • ghost

    Member
    22. septembra 2006 at 23:11 in reply to: staré víno

    Víno a koňak nic a taky moc společného. V žádném případě se nesnášejí se šermem. Spět k vínu – starému (skutečně mockrát nepitnému vínu) a jeho ceně.
    Realní cena je závislá na mnohém. V první radě je to autentickost a hned pak zachovalost, která zavisí (jak psala freya) od spůsobu uložení. Věk vína nemusí a mockrát ani neovplyvní jeho cenu. Dost … To důležité je, alespoň pro Zepa, co takovy „poklad“ stojí. Na Slovensku snad nic nebo málo, protože u vás zatím neznám sběratele starých vín. V zahraničí je to závislé i od krajiny.

    Švícarsko, STEINFELS WEINAUKTIONEN, 2004
    CHAMPAGNE Brut Heidsieck, flaška, 1949, 3 305,12 Sk
    CHAMPAGNE Brut Heidsieck, flaška, 1952, 5 193,76 Sk

    Weinauktion Nr. 336 in Zürich, 2006
    CHAMPAGNE, mix, 10 flašek, z nich
    1x Heidsieck Dry Monopole Brut
    1x Heidsieck Monopole Green Top Demi-Sec, 4 721,60 – 7 082,40 Sk

    Německo, HAMPEL Auktionen, Mníchov, 2003
    CHAMPAGNE, 50-60 roky, mix, 6 flašek, z nich
    1 Fl. Heidsieck & Co. NV,Monopole Red-Top, Sec
    2 Fl. Charles Heidsieck NV, Finest Extra Brut
    1 Fl. Heidsieck & Co. NV, Monopole Demi-Sec, 4 495,80 – 6 743,70 Sk

    Dánsko
    2006
    Heidsiek Dry Monopole, 1929, 1 256,- Sk
    ale
    Krug Clos du Mesnil 1990, Richard Juhlin 98p, 16 076,80 Sk

    Švédsko
    Heidsieck, 1907, 113 904,- Sk
    Doufám pro hrubou orientaci stačí.

  • ghost

    Member
    20. júna 2006 at 12:55 in reply to: P O R A D Ň A

    Tydy klobou dolů, něco jsem nevěděl ani já :| .
    Nejsem připraven ale něco přidám a pokud bude zájem, pošlu něco do encyklopedie starých chemických názvů.

  • ghost

    Member
    20. júna 2006 at 12:49 in reply to: Spolupráca je jediné východisko

    …….

Page 2 of 3